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금융소비자보호 헌장

한국씨티은행 금융소비자보호 헌장 - 한국씨티은행 임직원은 금융소비자로부터 신뢰받는 금융회사, 고객을 위한 최고의 은행이 되기 위해 다음 사항을 적극 실천 할 것을 다짐합니다. 금융소비자 보호가 최우선 핵심 가치임을 인식하고, 고객과 함께 성장하는 은행이 되도록 최선을 다하겠습니다. 금융소비자를 위해 급변하는 금융환경에 발 맞추어 혁신적이고 특화된 금융서비스를 제공하여 고객 감동 경영을 실천하겠습니다. 금융소비자의 불만 사항을 신속하고 공정하게 처리하며, 고객님의 작은 불편 사항에도 귀를 기울여 적극 개선해 나가겠습니다. 금융소비자를 위해 금융서비스에 대한 정보를 투명하게 제공하고, 고객 정보는 적법하게 활용하고 보호하겠습니다. Financial Customer Protection Charter of Citibank Korea - To become a reliable financial company and be the best for our clients, all executives and employees of Citibank Korea will declare the following with a firm resolution: We will do our utmost to be the bank that grows with our customers based on the recognition that financial customer protection is our top priority. We will provide innovative and specialized financial services to customers to keep up with ther rapidly changing financial environment and to ensure customer satisfactioni in our business manegement. We will handle all customer complaints fairly and swiftly, and listen attentively to even small grievances to resolve them in active manner. We will provide financial services informatino to customers transparently and ensure the legal use and protection of customer information.